donderdag 10 januari 2013

conteassa atache case

Ik heb mijn eerste project af waar ik Stampin'Up papier voor heb gebruikt Ik had nog niet genoeg om het hele koffertje van dit papier te maken dus ik heb ook van andere merken papier gebruikt maar ik wil het toch even laten zien en ben benieuwd wat jullie ervan vinden
 dit is de eerste flap en die kan je dan weer open doen dan komen er weer allemaal flapjes uit waar je weer documenten in kan doen
 dit is de voorkant deze had natuurlijk als eerst moeten staat maar een foutje van mijn kant
 hier is de flap open en kan je zien dat daar ook weer ruimte is voor documenten
 deze kant heb ik gemaakt van Stampin'Up papier heel mooi papier lekker stevig en een mooie glans erop





 dit is weer een nieuwe flap die net als de eerste weer open kan en waar je dan weer genoeg ruimte heb om documenten in op te bergen

 hier de binnenkant
 hier nog verder opengeklapt
 dit is weer een nieuwe pagina en dit zijn allemaal flapjes die naar boven open klappen en aan de linker zijkant open zijn waar je weer papier in kan stoppen

 hier is een flap open

 en dit zijn de matten die ik er in gedaan heb sorry dat de foto zo onscherp is ik geloof dat ik haast  toe ben aan een nieuw fototoestel zal het op mijn verlanglijstje zetten

 dit zijn allemaal kleine vakjes waar je ook weer allemaal dingen in kan bewaren
 hier is er een open en nu zag ik gelijk dat ik die nog moet beplakken met design papier ga ik gelijk doen
 hier een paar  aanziens van het hele boek


Dit was het dan ik hoop dat jullie  het leuk vonden. `voor de rest wens ik jullie een fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Liebe Hetty, Dein Werk ist einfach f a n t a s t i s c h!! WAS für eine Arbeit. Toll, wirklich toll.
    Groetjes von jij Stempeloma Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das ist wirklich ein super tolles Werk!! Gefällt mir sehr sehr gut.

    Groetjes Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hetty, ich kann einfach nur Staunen über so eine wunderschöne Arbeit. Von mir bekommst Du dafür ganz großen Beifall.
    Mein Respekt.
    Liebe Grüße Carmen

    BeantwoordenVerwijderen